Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за Alfa GT 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпроси за Alfa GT 1.9 JTD

    Здравейте, първо искам да знам всички версии ли са без вихрови клапи и DPF ?
    Ако не до коя година са евро 3 реално.
    Скоростната кутия си е тази на алфа ромео а не M32 ? Ако не до коя година ?
    Имат ли проблеми с ръждите по купето и по гърнетата (147 гърнетата се топяха)
    Градския разход пак ли е 10/11 нафта както е при 159 ? Там дали заради купето или ДПФ-а разхода е много неприятен

  • #2
    DPF-и нямат ГТ-тата. Някои казват че имат, ама са някакви мнооого редки бройки 2009-10г.
    Вихрови клапи има цф4 мотора, след 2006г. се монтира, проверявай в талона или по кода на мотора. Има разлика и в ангренажа, дюзите, софтуера и т.н... цф4 мотора върви повече и се тунингова повече от цф3 мотора, нищо че двата се водят 150кс.
    Горят с 1-2 кила по-малко от 159, кутията е здрава.
    Ръжди може само ако е някакъв австрийски кенеф.

    По едно време и аз бях навит на ГТ, ама пробвах няколко и не мисля че тази кола ти дава нещо повече от 156 или 147. Не си струва според мен, ако си имал някоя от другите коли на тая платформа, да си взимаш същата, само заради някаква разлика в дизайна. Пак ще ти друса, пак ще тропа и ще шуми като всяка една 156ца или 147ца. И като допълнителен минус няма да можеш да си намериш фарове, брони, калници или врати ако ти се наложи, а ако намериш ще ти искат тройно повече пари спрямо частите на една 156ца или 147ца.
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      DPF-и нямат ГТ-тата. Някои казват че имат, ама са някакви мнооого редки бройки 2009-10г.
      Вихрови клапи има цф4 мотора, след 2006г. се монтира, проверявай в талона или по кода на мотора. Има разлика и в ангренажа, дюзите, софтуера и т.н... цф4 мотора върви повече и се тунингова повече от цф3 мотора, нищо че двата се водят 150кс.
      Горят с 1-2 кила по-малко от 159, кутията е здрава.
      Ръжди може само ако е някакъв австрийски кенеф.

      По едно време и аз бях навит на ГТ, ама пробвах няколко и не мисля че тази кола ти дава нещо повече от 156 или 147. Не си струва според мен, ако си имал някоя от другите коли на тая платформа, да си взимаш същата, само заради някаква разлика в дизайна. Пак ще ти друса, пак ще тропа и ще шуми като всяка една 156ца или 147ца. И като допълнителен минус няма да можеш да си намериш фарове, брони, калници или врати ако ти се наложи, а ако намериш ще ти искат тройно повече пари спрямо частите на една 156ца или 147ца.
      ДПФ имат повечето ЕВРО-4 мотори!
      GT-то си е доооста по нагласена кола още в стоково състояние от 156 и 147!!!
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        GT-то си е доооста по нагласена кола още в стоково състояние от 156 и 147!!!
        Дръжките се белят, копчетата по волана се изтъркват, копчетата на стъклата се чупят, същия кенеф е. Нали разликата е само в пепелника, спрямо 147.
        И 99% духат през готините безрамкови стъкла като вдигнеш над 140
        При 156 и 147 поне тая мъка я няма.

        Иначе ето ти една генерация на цф4 мотор, по каталог. Не виждам дпф.
        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1
Size:	36.9 Килобайта
ID:	2351538
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          @dhtj, имам и 156 и ГТ в момента и мога да ти кажа, че ГТ е доста по-добро от 156. При 156 всички пластмаси тропат и не е толкова добре обезшумена. За ръждата мога да кажа, че е главно по праговете, защото колата си е доста ниска.
          2005 156 1.9 JTD 115
          2004 GT 2.0 JTS 165

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
            @dhtj, имам и 156 и ГТ в момента и мога да ти кажа, че ГТ е доста по-добро от 156. При 156 всички пластмаси тропат и не е толкова добре обезшумена. За ръждата мога да кажа, че е главно по праговете, защото колата си е доста ниска.
            Съгласен съм,че 156 не е добре обезшумена,но относно пластмасите си беше перфектна.Докато моя милост не направи няколко неща по предните врати,и след затварянето на корите започна скърцането.
            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Дръжките се белят, копчетата по волана се изтъркват, копчетата на стъклата се чупят, същия кенеф е. Нали разликата е само в пепелника, спрямо 147.
              И 99% духат през готините безрамкови стъкла като вдигнеш над 140
              При 156 и 147 поне тая мъка я няма.

              Иначе ето ти една генерация на цф4 мотор, по каталог. Не виждам дпф.
              [ATTACH=CONFIG]170099[/ATTACH]
              Хубаво ще е преди да ми показваш картинки, да разгледаш на живо някоя кола!

              Първо е доста по обезшумена!
              Има уникални седалки!
              Окачването е доста нагласено, никъде не опират гумите даже и с по големи от стандартните джанти!
              Всички са оборудвани с АСР,ВДЦ, темпомат!
              Волана също е по удобен!
              Общо взето си личи, че е вложено доста в направата на автомобила още във стоков вид!
              Даже и багажника и е по голям от 156 147

              Кола като Алфа GT се купува щот те кефи!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Хубаво ще е преди да ми показваш картинки, да разгледаш на живо някоя кола!

                Първо е доста по обезшумена!
                Има уникални седалки!
                Окачването е доста нагласено, никъде не опират гумите даже и с по големи от стандартните джанти!
                Всички са оборудвани с АСР,ВДЦ, темпомат!
                Волана също е по удобен!
                Общо взето си личи, че е вложено доста в направата на автомобила още във стоков вид!
                Даже и багажника и е по голям от 156 147

                Кола като Алфа GT се купува щот те кефи!
                Виждал съм, карал съм, казах ти, същия кенеф е като останалите.
                Може да е обезшумена, ако са и наред стъклата и уплътненията. Аз три пробвах и трите шумеше вятъра през тея стъкла без рамки.
                Седалки има същите в 156.
                Окачване има най-различно в 156 - високо, ниско, меко, твърдо и т.н.
                АСР, ВДЦ и т.н. има и в другите алфи. Темпомат се слага за 30лв.
                Волан има същия...

                Не казвам че е лоша кола, просто според мен не е голям ъпгрейд спрямо 156 или 147, Даже може да ти причини неудобство с липсата на задни врати и липсата на части по купето.
                Няма дизелов петак, няма 2.0тс.... 156 е по-лека и с по-скъпи материали в конструкцията (магнезий в предните седалки и скелета на таблото).
                И едната има някакви минимални предимства, и другата, но като цяло са едни и същи коли с вечно тропащо окачване и неособено комфортна возия.
                156 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Виждал съм, карал съм, казах ти, същия кенеф е като останалите.
                  Може да е обезшумена, ако са и наред стъклата и уплътненията. Аз три пробвах и трите шумеше вятъра през тея стъкла без рамки.
                  Седалки има същите в 156.
                  Окачване има най-различно в 156 - високо, ниско, меко, твърдо и т.н.
                  АСР, ВДЦ и т.н. има и в другите алфи. Темпомат се слага за 30лв.
                  Волан има същия...

                  Не казвам че е лоша кола, просто според мен не е голям ъпгрейд спрямо 156 или 147, Даже може да ти причини неудобство с липсата на задни врати и липсата на части по купето.
                  Няма дизелов петак, няма 2.0тс.... 156 е по-лека и с по-скъпи материали в конструкцията (магнезий в предните седалки и скелета на таблото).
                  И едната има някакви минимални предимства, и другата, но като цяло са едни и същи коли с вечно тропащо окачване и неособено комфортна возия.
                  От това което си написал разбирам, че хал хбер си нямаш и въобще не си се качвал в такава кола!
                  Явно си дочул нещо от някой, някъде....

                  Така че бъди така добър да не подаваш грешна информация на хората които четат форума!!!

                  Бъди така добър и не ми отговаря повече в тази тема, спама ти е излишен!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Ахх, извинявай колега, наистина не съм виждал такъв суперавтомобил, сигурно само в Дубай карат такива?

                    Със сигурност няма нищо общо със 156 и 147, щото е на базата на бугати вейрон, окачването съвсем не е същия кашкавал, а интериора хич не е взет от 147 едно към едно...

                    Явно от скоро караш ГТ, та си мислиш, че е нещо извънземно и голяма работа... Ако бяха много хубави нямаше да са по 4-5 хил лева.
                    Last edited by dhtj; d.m.y г., 21:08.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      ГТ -то е доста по добра кола от 156 и 147....то и цената на пазара го показва....ама някой клавиатурници с грешни убеждения и познания, опонират...
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Ахх, извинявай колега, наистина не съм виждал такъв суперавтомобил, сигурно само в Дубай карат такива?

                        Със сигурност няма нищо общо със 156 и 147, щото е на базата на бугати вейрон, окачването съвсем не е същия кашкавал, а интериора хич не е взет от 147 едно към едно...

                        Явно от скоро караш ГТ, та си мислиш, че е нещо извънземно и голяма работа... Ако бяха много хубави нямаше да са по 4-5 хил лева.
                        Аз даже Алфа нямам!
                        Тва го чух от едни хора съвсем случайно!!!
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Аз даже Алфа нямам!
                          Тва го чух от едни хора съвсем случайно!!!

                          dhtj , членувам в доста автомобилни форуми от доста на брои години, но почти никъде не съм засичал някои участник във форум толкова да плюе собствената си марка!
                          Дори във форума с гоУфувете хората са мнооого по-толерантни и човечни (въпреки че си оправят возилата с чук и тел).
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Не е плюене, това са фактите. Трябва да сме реалисти.

                            И България е мръсна страна с боклуци по всеки тротоар, дупки по улиците и невъзможен за дишане въздух в големите градове, пълно с цигани, корупция и беззаконие... Но понеже сме българи, трябва да се самозаблуждаваме, че е рай и е готино, чисто и подредено като в Калифорния ли?

                            Същото е и с колите ни. Нека си признаем какви кенефи караме. Имат си някакъв чар, емоция, дизайн, но имат и много минуси, фабрични дефекти, недомислия, трудни са за работа, а и вече са на по 20 години и са много далече от заводското си състояние.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              За толкова пари, толкова.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X